ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ: ПРОБЛЕМИ, ДОСЛІДЖЕННЯ, ДОСВІД
Збірка до Ювілею-20.pdf
Adobe Acrobat документ 1.4 MB
Перелік нормативно-правових актів з питань впровадження електронного документообігу
Роздатковий Електронний документообіг.pd
Adobe Acrobat документ 245.8 KB
ТЛУМАЧНИЙ СЛОВНИК-ДОВІДНИК ГУЦУЛЬСЬКИХ ГОВІРОК
Шкрумеляк М.С._Словник говірок_2016 .pdf
Adobe Acrobat документ 1.4 MB

Контактна інформація:

Телефони:

директор центру

(тел. факс)

55-18-59

навчально-методичний відділ   

77-57-09

бухгалтерія  

75-14-11 

  Адреса:

Україна

м. Івано-Франківськ,

вул. Незалежності 46,

індекс: 76018

e-mail: cppk@if.gov.ua 

Побажання щодо роботи сайту прохання надсилати

на поштову адресу:

taras555@ukr.net

 

Створено методистом

навчально-методичного відділу центру

Павлишин Т. З.

 

https://www.facebook.com/TarasPavlushun

Березень 2018

Робота з документами в органах місцевого самоврядування

27 – 28 березня в обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій проходить тематичний короткостроковий семінар «Робота з документами в органах місцевого самоврядування» для секретарів сільських і селищних рад, працівників виконавчих апаратів районних рад, спеціалістів з документообігу рад об’єднаних територіальних громад. В групі навчається 35 слухачів.

Програма семінару включає практичні аспекти щодо методології створення, обігу та зберігання документів відповідно до вимог чинного законодавства в управлінській діяльності посадовців місцевого самоврядування. Актуальними питаннями на семінарі стали нововведення відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», якою широко впроваджується електронний документообіг,  організація та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, оформлення реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації з місця проживання фізичних осіб, а також вчинення нотаріальних дій посадовими особами виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад, рад об’єднаних територіальних громад.

До викладання залучені викладачі Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, викладачі – практики, у тому числі працівники обласної державної адміністрації та обласної ради, територіальних органів центральних органів виконавчої влади в області.

Для самостійного опрацювання слухачі отримали роздатковий матеріал на актуальну тематику, створений спільною працею викладачів та працівників центру.

Навчання  з ділової української мови у сфері державного управління: практичний аспект

21 – 22 березня в обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій відбувся тематичний постійно діючий семінар «Ділова українська мова у сфері державного управління: діловий документ і діловодство у місцевих органах влади» для  працівників апарату і структурних підрозділів облдержадміністрації та райдержадміністрацій, виконавчих апаратів обласної і районних рад, міськвиконкомів, рад об’єднаних територіальних громад, органів державної влади. Навчанням охоплений 51 слухач.

Програма семінару орієнтована на засвоєння слухачами основних норм та практичних аспектів діловодства, правил оформлення документів та налаштування листування в діловодстві, вимог до організації роботи з документами у місцевих органах влади. Основним акцентом на семінарі стало обговорення нововведень відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», якою широко впроваджується електронний документообіг.

До викладання залучені викладачі Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, викладачі – практики, у тому числі працівники обласної державної адміністрації та обласної ради, територіальних органів центральних органів виконавчої влади в області.

Для самостійного опрацювання слухачі отримали роздатковий матеріал на актуальну тематику, створений спільною працею викладачів та працівників центру

Навчання працівників уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції РР, МВК та рад ОТГ

19-20 березня у центрі проводилося навчання на дводенному тематичному короткостроковому семінарі «Застосування антикорупційного законодавства в органах місцевого самоврядування» працівників уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції виконавчих апаратів районних рад, міськвиконкомів, рад об’єднаних територіальних громад.

На завершення семінару проведено  практичне заняття - «круглий стіл» з практики притягнення посадових осіб місцевого самоврядування до відповідальності за корупційні правопорушення та правопорушення, пов’язані з корупцією. Заняття провели:

Москальчук Д.Ф. – старший інспектор з особливих доручень відділу інспекції з особового складу управління кадрового забезпечення Головного управління Національної поліції в області;

Кравець А.С. – старший оперуповноважений з особливо важливих справ внутрішньої безпеки територіальних органів ДФС у Івано-Франківській області головного управління ДФС в Івано-Франківській області;

Гривнак В.В. – старший оперуповноважений в особливо важливих справах відділу боротьби з координованою і організованою злочинністю Управління СБУ в області.

Для самостійного опрацювання слухачі отримали компакт-диск, де підібрані нормативно-правові акти, якими повинні керуватися у своїй роботі уповноважені підрозділи (особи) з питань запобігання та виявлення корупції, а також роздатковий матеріал щодо подання е-декларацій.

Підсумки навчання старост ОТГ

15 березня у центрі завершено навчання третьої групи старост об’єднаних територіальних громад (ОТГ) на тематичному короткостроковому семінарі «Організація роботи старости в об’єднаній територіальній громаді». Протягом першого кварталу навчанням у трьох групах охоплено 67 слухачів.

Центром разом з відокремленим підрозділом Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» підбито підсумки навчань старост ОТГ. Зокрема, заслухано пропозиції та  зауваження щодо проблем децентралізації влади стосовно передачі значних повноважень та бюджетів від державних органів до органів місцевого самоврядування,  розглянуто проблеми  новоутворених ОТГ в області та надано консультативну допомогу їм щодо організації та розвитку діяльності ОТГ в умовах реформи децентралізації фінансової системи держави.

Для самостійного опрацювання слухачі отримали електронне видання випуску 1/18 «На допомогу старостам об’єднаних територіальних громад», а також інформаційні буклети регіонального центру з надання безоплатної вторинної допомоги в Івано-Франківській області щодо реалізації права учасників АТО на землю та житло, а також захисту своїх прав  щодо бізнесу і майна.

Навчання бухгалтерів сільських, селищних рад та рад об’єднаних територіальних громад за професійною програмою підвищення кваліфікації

З 12 березня в обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій розпочалося друге у цьому році навчання посадових осіб місцевого самоврядування за професійною програмою підвищення кваліфікації. 16 бухгалтерів сільських, селищних рад та рад об’єднаних територіальних громад навчатимуться протягом 5 днів  на першому тижні за запланованим графіком навчань у центрі на 2018 рік. Другий тиждень навчань із проведенням підсумкового тестування  проходитиме в квітні поточного року.

Професійна програма включає тематику щодо конституційних засад та політичного устрою України, законодавчих аспектів служби в органах місцевого самоврядування, правового забезпечення служби в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства, діловодства та організації роботи посадової особи місцевого самоврядування. Основний акцент робиться на підвищенні кваліфікації з питань організації бухгалтерського обліку в органах місцевого самоврядування, зокрема, в об’єднаних територіальних громадах, а також особливостях виконання місцевих бюджетів в умовах казначейського обслуговування.

До викладання залучені викладачі вищих закладів освіти Івано-Франківська: Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника,  Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, викладачі – практики, у тому числі працівники обласної державної адміністрації, обласної ради, територіальних органів центральної виконавчої влади в області та працівники громадських організацій.

З метою успішного проходження підсумкового контролю знань, самостійного опрацювання та подальшого користування в своїй безпосередній професійній діяльності слухачі отримують роздатковий матеріал, створений спільною працею викладачів та працівників центру. 

Навчання фахівців соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

05 – 06 березня в обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій відбулося перше у цьому році навчання фахівців соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за програмою тематичного короткострокового семінару «Соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування». Навчанням охоплено 36 спеціалістів районних та міських центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, соціальних працівників рад об’єднаних територіальних громад. Загалом,  відповідно до плану-графіка навчань у центрі, протягом 2018 року заплановано провести 6 навчань для слухачів – фахівців соціальної сфери.

Семінар цієї актуальної тематики проводився з метою забезпечення у зазначеної категорії слухачів необхідного рівня знань щодо особливостей організації та проведення соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування. До викладання на семінарі запрошувались викладачі-практики, фахівці   департаменту освіти і науки, служби у справах дітей, департаменту соціальної політики обласної державної адміністрації, Івано-Франківського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, а також психолог обласної психоневрологічної лікарні №3.

Для ефективного засвоєння знань слухачів семінару забезпечено розробленим спільно із задіяними викладачами семінару виданням – випуском 119/18 «Соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування» з серії  «Довідково-інформаційні матеріали» центру. 

Навчання працівників уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції ОДА та РДА

5-6 березня у центрі проводилося навчання на дводенному тематичному короткостроковому семінарі «Застосування антикорупційного законодавства в органах виконавчої влади» працівників уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції облдержадміністрації та райдержадміністрацій. Навчанням охоплено                       33 слухачі.

До програми семінару увійшли питання щодо запобігання та виявлення корупції місцевих органів виконавчої влади, виявлення та оцінювання корупційних ризиків у діяльності органів влади, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів на державній службі, деякі особливості подання е-декларацій у 2018 році, а також щодо участі громадськості у заходах з подолання корупції.

На завершення семінару проведено  практичне заняття - «круглий стіл» з практики притягнення державних службовців до відповідальності за корупційні правопорушення та правопорушення, пов’язані з корупцією. Заняття провели:

Данилишин В. В. – начальник відділу прокуратури області;

Кравець А.С. – старший оперуповноважений з особливо важливих справ внутрішньої безпеки територіальних органів ДФС у Івано-Франківській області головного управління ДФС в Івано-Франківській області;

Гривнак В.В. – старший оперуповноважений в особливо важливих справах відділу боротьби з координованою і організованою злочинністю Управління СБУ в області.

Для самостійного навчання слухачі отримали компакт-диск, де підібрані нормативно-правові акти, якими повинні керуватися у своїй роботі уповноважені підрозділи (особи) з питань запобігання та виявлення корупції, а також роздатковий матеріал щодо подання е-декларацій.