ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ: ПРОБЛЕМИ, ДОСЛІДЖЕННЯ, ДОСВІД
Збірка до Ювілею-20.pdf
Adobe Acrobat Document 1.4 MB
Перелік нормативно-правових актів з питань впровадження електронного документообігу
Роздатковий Електронний документообіг.pd
Adobe Acrobat Document 245.8 KB
ТЛУМАЧНИЙ СЛОВНИК-ДОВІДНИК ГУЦУЛЬСЬКИХ ГОВІРОК
Шкрумеляк М.С._Словник говірок_2016 .pdf
Adobe Acrobat Document 1.4 MB

Контактна інформація:

Телефони:

директор центру

(0342)55-18-59

навчально-методичний відділ

 (тел. факс)

(0342)77-57-09

бухгалтерія  

(0342)75-14-11 

  Адреса:

Україна

м. Івано-Франківськ,

вул. Незалежності 46,

індекс: 76018

e-mail: cppk@if.gov.ua 

ifocppk@gmail.com

Побажання щодо роботи сайту прохання надсилати

на поштову адресу:

taras555@ukr.net

 

Створено методистом

навчально-методичного відділу центру

Павлишин Т. З.

 

https://www.facebook.com/TarasPavlushun

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦЕНТРУ

ІНФОРМАЦІЯ щодо матеріально-технічного ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ  ІФОЦППК ТА його відповідності ліцензійним умовам надання освітніх послуг

 

Загальна площа орендованих Центром приміщень становить 437,60 кв. м. Приміщення Центру розташоване в адмінбудинку, балансоутримувачем якого є Комунальне підприємство Івано-Франківської обласної ради. Адмінбудинок розташований за адресою: Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 46. Центром укладено договір з Івано-Франківською обласною радою, яка є власником нерухомого майна, про пільгову оренду зазначених приміщень. Центр має можливість використовувати для професійного навчання працівників місцевих органів влади також зали засідань обласної ради та облдержадміністрації.

Центр достатньо забезпечений приміщеннями, які використовуються у освітньому процесі. Їх параметри відповідають Ліцензійним умовам надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій. До навчальних відносяться такі приміщення.

Аудиторія № 1 (57,9 кв. м.) має 30 посадкових місць, розташованих для спілкування у режимі «круглого столу». Розрахована на проведення лекцій та семінарів, нарад та засідань.

Аудиторія № 2 (63,3 кв.м.) розрахована на 40 місць. В аудиторії є можливість для демонстрації презентацій та фільмів за допомогою як телевізора, так і мультимедійного проектора. Вона обладнана двома кондиціонерами.

Комп’ютерний клас (56,9 кв.м.) має 21 місце, оснащений 11 персональними комп’ютерами, кондиціонером.

Всі аудиторії та кабінети Центру обладнані сучасними офісними меблями, які дозволяють ефективно використовувати наявні площі, та зручні для проведення інтерактивних форм навчання. Також в аудиторіях доступна мережа Wi-FI.

Приміщення для педагогічних працівників  має площу 40,8 кв. м. Воно обладнане новими меблями та сучасною технікою.

Службові приміщення – кабінет директора (16,2 кв.м.) та бухгалтерія (14,5 кв. м.). Бібліотека Центру займає приміщення площею 91,9 кв. м. Читальна зала розрахована на 20 слухачів. Вона може використовуватись також  як додаткова аудиторія.

Всі допоміжні та підсобні приміщення відповідають санітарно-гігієнічним нормам.

Власною соціально-побутовою інфраструктурою центр не володіє. Центр для потреб слухачів використовує приміщення готелів та їдалень відповідно до укладених договорів про надання послуг.

За згодою балансоутримувача будинку Центр користується залом засідань на 664 місця площею 500,5 кв. м., який розташований над орендованими центром площами на другому поверсі будинку.

Загалом на балансі Центру наявні 25 комп’ютерів (з них 11 в комп’ютерному класі), 1 сервер, 2 ноутбуки і 2 нетбуки. Усі робочі місця працівників Центру забезпечені комп’ютерами. Усі комп’ютери Центру об’єднані в мережу і мають вихід до Інтернету. Швидкість доступу до Інтернету 50 Мбіт/с, підключення здійснено через оптоволоконний кабель. Для підключення переносних комп’ютерів до мережі Центру використовується Wi-Fi. Для оперативної поліграфії використовується мережевий мультифункційний пристрій, який підтримує двосторонній друк на аркушах розміром до формату А3. Для друку використовуються ще 3 принтери та 2 мультифункційних пристрої.

Комп’ютерний клас оснащений персональними комп’ютерами з процесорами Intel Celeron оперативною пам’яттю 1000 Мб. Кожний комп’ютер оснащений монітором 17". Приміщення обладнане стаціонарним мультимедійним проектором. Комп’ютери об’єднані в мережу зі швидкістю 100 Мбіт та підключені до всесвітньої глобальної павутини Internet. Використовується ліцензійне програмне забезпечення: оперативна система MS Windows XP, програмний пакет MS Office 2003, програма архіватор WinRar, програмний пакет для комп’ютерних класів NetOp 5.  Для створення комфортних умов навчання  наявний кондиціонер та примусова витяжна вентиляція.

Аудиторія № 1 обладнана кіноекраном та акустичною системою.  Це дозволяє, встановивши ноутбук та мультимедійний проектор, використовувати її  для проведення Інтернет-конференцій.

Матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу є достатнім і дозволяє Центрові забезпечити реалізацію професійних програм підвищення кваліфікації фахівців на рівні вимог до Ліцензійних умов надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій.